Aquí us enllaço un powerpoint de la Núria Alart molt interessant sobre el canvi metodològic que comporta la utilització significativa de les TAC, des del punt de vista de les competències bàsiques, les difernts intel·ligències de l'alumnat i el concepte web 2.0.
Cliqueu AQUÍ
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada