Curs de formació LES TAC A L'AULA

Aquest bloc ens servirà per anar recollint tots aquells materials que farem servir durant aquest curs de formació, per tal que us sigui fàcil poder treballar-hi tant durant el curs com un cop finalitzat. Ànims i endavant!

10/1/11

Seguim treballant...

Hola a tothom després d'aquest parèntesi nadalenc!

Tal i com vam quedar en la darrera sessió del curs, ara ens toca treballar amb aplicacions d'internet. Concretament amb WebQuest i/o Caceres del Tresor.
La primera tasca és fer una recomanació de WebQuest i de Cacera del Tresor al vostre bloc, fent un enllaç cap a elles (ja sigui des d'una entrada al bloc -preferiblement- o bé des de l'espai que teniu creat a cada bloc per tal d'afegir-hi els enllaços que trobeu interessants).

La segona tasca la realitzarem preferiblement en grups. Cal que dissenyeu una WebQuest, una mini-WebQuest o una Cacera del tresor a través de la pàgina que vam estar treballant el darrer dia (WEBQUEST CREATOR - per accedir-hi directament cliqueu AQUÍ).
Pot ser de la temàtica que preferiu i pot contenir activitats de diverses àrees així com internivells.

IMPORTANT: Un cop acabada, cada membre del grup n'haurà de penjar l'enllaç en un nou post -entrada- al seu bloc.

Ànims!