Us deixo també un lloc web on podeu trobar algunes eines que us poden ser necessàries en algun moment o altre quan treballeu amb so.
Cliqueu aquí.
CURS TAC MOWGLI 2010
Curs de formació LES TAC A L'AULA
Aquest bloc ens servirà per anar recollint tots aquells materials que farem servir durant aquest curs de formació, per tal que us sigui fàcil poder treballar-hi tant durant el curs com un cop finalitzat. Ànims i endavant!
7/2/11
Treballem amb el so
Us deixo una petita webquest on es recull de manera molt resumida els punts més importants que cal tenir en compte a l'hora de fer un ús educatiu del so.
Cliqueu aquí.
Cliqueu aquí.
10/1/11
Seguim treballant...
Hola a tothom després d'aquest parèntesi nadalenc!
Tal i com vam quedar en la darrera sessió del curs, ara ens toca treballar amb aplicacions d'internet. Concretament amb WebQuest i/o Caceres del Tresor.
La primera tasca és fer una recomanació de WebQuest i de Cacera del Tresor al vostre bloc, fent un enllaç cap a elles (ja sigui des d'una entrada al bloc -preferiblement- o bé des de l'espai que teniu creat a cada bloc per tal d'afegir-hi els enllaços que trobeu interessants).
La segona tasca la realitzarem preferiblement en grups. Cal que dissenyeu una WebQuest, una mini-WebQuest o una Cacera del tresor a través de la pàgina que vam estar treballant el darrer dia (WEBQUEST CREATOR - per accedir-hi directament cliqueu AQUÍ).
Pot ser de la temàtica que preferiu i pot contenir activitats de diverses àrees així com internivells.
IMPORTANT: Un cop acabada, cada membre del grup n'haurà de penjar l'enllaç en un nou post -entrada- al seu bloc.
Ànims!
Tal i com vam quedar en la darrera sessió del curs, ara ens toca treballar amb aplicacions d'internet. Concretament amb WebQuest i/o Caceres del Tresor.
La primera tasca és fer una recomanació de WebQuest i de Cacera del Tresor al vostre bloc, fent un enllaç cap a elles (ja sigui des d'una entrada al bloc -preferiblement- o bé des de l'espai que teniu creat a cada bloc per tal d'afegir-hi els enllaços que trobeu interessants).
La segona tasca la realitzarem preferiblement en grups. Cal que dissenyeu una WebQuest, una mini-WebQuest o una Cacera del tresor a través de la pàgina que vam estar treballant el darrer dia (WEBQUEST CREATOR - per accedir-hi directament cliqueu AQUÍ).
Pot ser de la temàtica que preferiu i pot contenir activitats de diverses àrees així com internivells.
IMPORTANT: Un cop acabada, cada membre del grup n'haurà de penjar l'enllaç en un nou post -entrada- al seu bloc.
Ànims!
29/11/10
WEBQUESTs I CACERES DEL TRESOR
Què és una WebQuest
"Una WebQuest és una proposta didàctica de recerca guiada, que utilitza principalment recursos d’Internet. Té en compte el desenvolupament de les competències bàsiques, contempla el treball cooperatiu i la responsabilitat individual, prioritza la construcció del coneixement mitjançant la transformació de la informació en la creació d’un producte i conté una avaluació directa del procés i dels resultats." Definició consensuda a les segones jornades de Webquest (2006) |
QUÈ ÉS UNA CACERA DEL TRESOR?
| |
| |
Tret d'un article d'en Jordi Adell Centre d’Educació i Noves Tecnologies Universitat Jaume I | |
Per anar a la pàgina Recull de Caceres del Tresor cliqueu aquí
22/10/10
Creació d'un bloc a Blogger
Per si necessiteu una ajuda complementària o pels moments de "crisi", us deixo un parell d'eines que us poden ajudar a l'hora de crear i gestionar els vostres blocs a Blogger.
No patiu, amb paciència i ganes estic segur que us en sortireu!
Tutorial de Blogger
Vídeo sobre com crear un bloc a blogger
Vídeo sobre com enviar posts al vostre bloc
i pels que ja tenen ganes de penjar vídeos, un vídeo sobre com fer-ho
De tota manera, més endavant en tornarem a parlar i, de mica en mica, anirem treballant com penjar els diferents formats d'arxiu (fotografia, vídeo, so...) al bloc!
No patiu, amb paciència i ganes estic segur que us en sortireu!
Tutorial de Blogger
Vídeo sobre com crear un bloc a blogger
Vídeo sobre com enviar posts al vostre bloc
i pels que ja tenen ganes de penjar vídeos, un vídeo sobre com fer-ho
De tota manera, més endavant en tornarem a parlar i, de mica en mica, anirem treballant com penjar els diferents formats d'arxiu (fotografia, vídeo, so...) al bloc!
Per anar una mica més enllà en el tema de les competències bàsiques
Aquest segon powerpoint, també de la Núria Alart, us pot servir per tots aquells que vulgueu anar una mica més enllà en el treball per competències: plantejament i tipologia d'activitats, avaluació...
Val la pena per anar "aterrant"!
Cliqueu AQUÍ
Val la pena per anar "aterrant"!
Cliqueu AQUÍ
Competències bàsiques i TAC
Aquí us enllaço un powerpoint de la Núria Alart molt interessant sobre el canvi metodològic que comporta la utilització significativa de les TAC, des del punt de vista de les competències bàsiques, les difernts intel·ligències de l'alumnat i el concepte web 2.0.
Cliqueu AQUÍ
Cliqueu AQUÍ
Subscriure's a:
Missatges (Atom)