Curs de formació LES TAC A L'AULA

Aquest bloc ens servirà per anar recollint tots aquells materials que farem servir durant aquest curs de formació, per tal que us sigui fàcil poder treballar-hi tant durant el curs com un cop finalitzat. Ànims i endavant!

7/2/11

Eines de suport a l'ús educatiu del so

Us deixo també un lloc web on podeu trobar algunes eines que us poden ser necessàries en algun moment o altre quan treballeu amb so.
Cliqueu aquí.

Treballem amb el so

Us deixo una petita webquest on es recull de manera molt resumida els punts més importants que cal tenir en compte a l'hora de fer un ús educatiu del so.
Cliqueu aquí.

10/1/11

Seguim treballant...

Hola a tothom després d'aquest parèntesi nadalenc!

Tal i com vam quedar en la darrera sessió del curs, ara ens toca treballar amb aplicacions d'internet. Concretament amb WebQuest i/o Caceres del Tresor.
La primera tasca és fer una recomanació de WebQuest i de Cacera del Tresor al vostre bloc, fent un enllaç cap a elles (ja sigui des d'una entrada al bloc -preferiblement- o bé des de l'espai que teniu creat a cada bloc per tal d'afegir-hi els enllaços que trobeu interessants).

La segona tasca la realitzarem preferiblement en grups. Cal que dissenyeu una WebQuest, una mini-WebQuest o una Cacera del tresor a través de la pàgina que vam estar treballant el darrer dia (WEBQUEST CREATOR - per accedir-hi directament cliqueu AQUÍ).
Pot ser de la temàtica que preferiu i pot contenir activitats de diverses àrees així com internivells.

IMPORTANT: Un cop acabada, cada membre del grup n'haurà de penjar l'enllaç en un nou post -entrada- al seu bloc.

Ànims!